טקסט הודעת פורום
4/30/2011 7:57:00 PM
עידו
פלוץ
נושא:
פלוץ
תאריך:
4/30/2011 7:57:00 PM
מחבר/ת:
עידו
אני הייתי ממליץ לך לבוא לרכב איתי...אני גר בכוכב יאיר רוכב על GT IDRIVE 5....
חזרה לפורום