טקסט הודעת פורום
| 4/30/2011 8:39:00 PM |
|
נושא: ספארק תאריך: 4/30/2011 8:39:00 PM
מחבר/ת: שקד מאיר
באמת שמעתי וקראתי שהן מעולות לקרוס. השאלה היא מה היכולות שלהן בקטעים קצת יותר אגרסיביים וטכניים (קצת יותר)?
כמה הן נוחות באמת למסלולים ארוכים יחסית?
ועל איזה דגם של הספארק היית ממליץ כמינימום?
שובה תודה, שקד.
|
חזרה לפורום |
|
|