טקסט הודעת פורום
| 4/30/2011 10:19:00 PM |
|
נושא: חוג רכיבת אופניים. תאריך: 4/30/2011 10:19:00 PM
מחבר/ת: ran avner
שלום, אני מחפש חוג אכיבת אופניים לי ולחבר שלי, אנחנו בני 14 ואנחנו יודעים לרכב ואנחנו רוצים להשתפר. אנחנו גרים בכוכב יאיר. תודה רבה לעוזרים!!
|
חזרה לפורום |
|
|