הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/1/2011 1:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיליק צור עם תוכן  ספארק המשך
נושא: ספארק המשך תאריך: 5/1/2011 1:47:00 AM
מחבר/ת: חיליק צור

כאופני קרוס הן מהירות בטירוף
אני רכבתי איתן במסלולים תכניים למדי ויש להן יכולות מעולות בכמעט כל שטח.
לדעתי הן מאוד נוחות, זוויות טובות אבל זה מאוד אישי. אני הייתי ממליץ לקפוץ למקומות כמו מייק בייק לקבל אופני מבחן לקבל רגש.

כדגם מינימום לכניסה הייתי ממליץ על ה-50 ולדלג על ה-60
:)


חזרה לפורום