נושא: הגיע הזמן להתקדם - התלבטות תאריך: 5/1/2011 11:24:00 AM
מחבר/ת: איציק
לאחר כשנה שאני רוכב, החלטתי להתקדם. בעקרון אני רוכב XC משולב עם סינגלים פה ושם כמו משגב, שימשית, אלון הגליל ודומיהם. הציעו לי דיל טוב בהחלפת האופניים שלי לדגם של מרידה: http://www.guybikes.co.il/bikes/mountainbikes/meridaoneforty800d השאלה שלי האם הם לא כבדות מדי/אגרסיביות ויהיו קשות לרכיבה בסגנון שלי דגם שני שהציעו לי דיל טוב הוא : http://www.matzman-merutz.co.il/?CategoryID=317 חשוב לציין שאני בהחלט עושה סינגלים טכניים פה ושם אבל לא קפיצות אגרסיביות או כדומה אשמח לשמוע המלצתכם
|