נושא: המלצה לשיכוך מלא תאריך: 5/2/2011 12:01:00 AM
מחבר/ת: איתי שלום
עמיר, תודה על התגובה וההסבר. אחרי שסלחתי לך על חוצפתך :) החלטתי לשמוע לעצתך ולמתוח את התקציב לאזור 9-10K, להיכנס חזק יותר ל - AM בשבילי זה לרכב במקומות טכנים יותר, מהר יותר קצת קפיצות גובה של חצי מטר...
מחר אני משאיל מחנות לניסיון Marin XM7 לכמה ימים ,לפי הבנתי הם אופניים טובות שמתאימות לאופי הרכיבה שאני רוצה ונכנסות לתקציב.(אחרי זיכוי של האופניים שלי)
אשמח לקבל המלצות נוספות.
תודה
איתי
|