הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/2/2011 4:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  כמעט אין הבדל למעט מספר ההילוכים ומהלך המזלג
נושא: כמעט אין הבדל למעט מספר ההילוכים ומהלך המזלג תאריך: 5/2/2011 4:17:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד

שלום,

האופנים מאוד דומים במפרט למעט מספר ההילוים ומהלך המזלג.

ב-2010 מהלך בולם 80 מ"מ (מקביל ל100 מ"מ באופני 26 אינץ)

ב-2011 מהלך בולם 100 מ"מ (מקביל ל120 מ"מ באופני 26 אינץ).

ב2010 27 הילוכים, ב - 2011 30 הילוכים.

המזלגות שניהם ברמה גבוהה.

יתר המפרט זהה.

מבחינת לקחת ואת מה תלוי בהפרש הכספי.

לדעתי האישית אם ההפרש הוא עד כ - 1500 ש"ח הייתי שוקל לקנות את החדשות יותר.

בהצלחה

עמיר פלד


חזרה לפורום