נושא: בוא נעשה סדר תאריך: 5/2/2011 11:50:00 PM
מחבר/ת: יאיר בוץ
אינני בעל החנות, אני אותו "עובד" שפגשת בבוקר ודאג שהמכונאי יחליף את החלק "הפגום", אני גם אותו אדם שעצר את בעל החנות מלהגיע אלייך לאחר שקיללת אותו, לצערי ישנם לקוחות שמרגישים שעבור אופניים בשווי 449 ש"ח רכשו אותך ואת בנך בכורך ועדיין אינם מרוצים, השירות שקבלת היה מעל ומעבר למקובל ואם היית מתנהג כאדם מן הישוב היית ממשיך לקבלו, מאחל לך הצלחה ואושר
|