נושא: חחחח , אני בשוק !!! תאריך: 5/3/2011 1:05:00 PM
מחבר/ת: oded fast
אני רואה את ההתכתבות בין אבי לבעל החנות ואני פשוט לא מאמין למראה עיניי !!! הלקוח יצא לא מרוצה לאחר הרכישה ובעל החנות במקום לתקן את הפאשלות ולשנות את הרושם שנוצר לבחור מהקניה בחנות שלו , כל הזמן ממשיך להאשים אותו בזה שחזר לחנות לתקן את הדברים שנמכרו כפגומים ועוד מציין שלא גבה תשלום בגין התיקון .כי לא משלמים עבור תיקון של המוצר פגום אלא בעל עסק שמכבד את עצמו ידאג להחליף לתקין !אבל כפי שאני מבין הבחור השקיע כסף ויצא עם ידיים ריקות ועוגמת נפש , וכן בעל החנות הנכבד 449 ₪ כפי שציינת זו גם השקעה !!!אבל מבחינתך זה סכום לא מספיק גבוה בשביל שתתן שירות כמו שאתה אמור לתת גם אם זה עלה 100 ₪... בחנויות שאני והחברים שלי רוכשים ציוד לאופניים, אף פעם לא נתקלתי בסחורה פגומה אבל עם משהו לא סיפק אותי , תמיד היה לי עם מי לדבר בחנות שיסדר את הדברים לרצוני ללא תשלום וידאג להשאיר אותנו מרוצים , כי הוא יודע שתמיד נחזור לקנות במקום שמקבלים יחס ושירות מעולה . אני לא מכיר את החנות בייק סנטר הרצליה אבל מה שבטוח אני גם לא אתקרב לשם !!!
|