הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/4/2011 8:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן   :rating: גם לדעתי
נושא: :rating: גם לדעתי תאריך: 5/4/2011 8:46:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

יש דגמים ש-S יכול להתאים לו, בעיקר לרכיבה אגרסיבית, אבל לרוכב מתחיל כנראה זה יהיה מוגזם, ובכל מקרה, זה נכון במקרים נדירים.


חזרה לפורום