טקסט הודעת פורום
5/4/2011 8:46:00 AM
איתן ברמן
:rating: גם לדעתי
נושא:
:rating: גם לדעתי
תאריך:
5/4/2011 8:46:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
יש דגמים ש-S יכול להתאים לו, בעיקר לרכיבה אגרסיבית, אבל לרוכב מתחיל כנראה זה יהיה מוגזם, ובכל מקרה, זה נכון במקרים נדירים.
חזרה לפורום