נושא: ניגנבו לי הניינר, מתלבט בנוגע לcanondale תאריך: 5/4/2011 10:15:00 PM
מחבר/ת: אבי
שלום לכולם. אופני הניינר אייר שלי נגנבו (פריצה למחסן, מישהו שידע מה הוא מחפש). כיוון שלא אשקיע עכשיו כ-15000 ש"ח ברכישת ניינר חדשות, מתלבט בנוגע ל canondale flash 29. האם יש המלצות או אזהרות בנוגע אליהן? איך הרכיבה עם בולם ה-lefty?
|