הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/5/2011 2:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חגי פוקס עם תוכן  29 או 26 אינצ´?
נושא: 29 או 26 אינצ´? תאריך: 5/5/2011 2:56:00 PM
מחבר/ת: חגי פוקס

מה ההבדל בין גלגלי 29 ל -26 ?
האם ה- 29 מחליף את ה - 26 או שזה אינדיבידואלי בין רוכב לרוכב?


חזרה לפורום