טקסט הודעת פורום
5/5/2011 2:56:00 PM
חגי פוקס
29 או 26 אינצ´?
נושא:
29 או 26 אינצ´?
תאריך:
5/5/2011 2:56:00 PM
מחבר/ת:
חגי פוקס
מה ההבדל בין גלגלי 29 ל -26 ?
האם ה- 29 מחליף את ה - 26 או שזה אינדיבידואלי בין רוכב לרוכב?
חזרה לפורום