נושא: היי איתן אפשר בבקשה תאריך: 5/5/2011 7:05:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
קישור או שפשוט תגיד איזה חברה הוציאה בולם 180 מ"מ ל-29 אינץ´?
זה המניטו במקרה? אם כן אני חושב שהוא 200 מ"מ
ממה שאני יודע יש בולמים חדשים 140 מ"מ ל-29 של פוקס עם רגליים בעובי 34מ"מ וכנראה שגם החברות האחרות יוציאו בולמים חדשים לקטגוריה החדשה שצצה לה לאחרונה. אה ויש גם את ה-TOWER של מניטו עם ציר 20 140מ"מ וכל הבלגן...
והשלדה אתה מתכוון לבאנשי PRIME?
וסליחה שאני חוטף את השרשור ככה אבל לא נראה לי שיש למה לפתוח אחד חדש.
|