הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/5/2011 7:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  היי איתן אפשר בבקשה
נושא: היי איתן אפשר בבקשה תאריך: 5/5/2011 7:05:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

קישור או שפשוט תגיד איזה חברה הוציאה בולם 180 מ"מ ל-29 אינץ´?

זה המניטו במקרה?
אם כן אני חושב שהוא 200 מ"מ

ממה שאני יודע יש בולמים חדשים 140 מ"מ ל-29 של פוקס עם רגליים בעובי 34מ"מ וכנראה שגם החברות האחרות יוציאו בולמים חדשים לקטגוריה החדשה שצצה לה לאחרונה.
אה ויש גם את ה-TOWER של מניטו עם ציר 20 140מ"מ וכל הבלגן...

והשלדה אתה מתכוון לבאנשי PRIME?

וסליחה שאני חוטף את השרשור ככה אבל לא נראה לי שיש למה לפתוח אחד חדש.


חזרה לפורום