טקסט הודעת פורום
| 5/5/2011 8:27:00 PM |
|
נושא: אני לא מכיר את הGF, ולכן לא יכול לחוות דעה תאריך: 5/5/2011 8:27:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
נראה לי שלרכיבה עירונית ושטח קל כל אופני "29 יתאימו, ואולי גם יתאימו יותר מאופני "26, אבל זה תלוי בדגם המסויים.
|
חזרה לפורום |
|
|