הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/5/2011 8:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני לא מכיר את הGF, ולכן לא יכול לחוות דעה
נושא: אני לא מכיר את הGF, ולכן לא יכול לחוות דעה תאריך: 5/5/2011 8:27:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

נראה לי שלרכיבה עירונית ושטח קל כל אופני "29 יתאימו, ואולי גם יתאימו יותר מאופני "26, אבל זה תלוי בדגם המסויים.


חזרה לפורום