הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/6/2011 12:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  המלצה לאופנים
נושא: המלצה לאופנים  תאריך: 5/6/2011 12:26:00 AM
מחבר/ת: עמיר פלד

אבי שלום,

צר לי לשמוע שנגנבו אופניך.

לדעתי תשקול לעשות להם ביטוח.

יש כיסוי בביטוח של תכולת מחסן + קבלה על קניית האופנים.

בנוגע לקנונדייל הלפטי הוא בולם מצויין אך הוא יחודי לקנונדייל כמו גם הנאבה של הגלגל

הקדמי.

אני אישית לא אוהב חלקים ייחודיים כי זה קושר אותך ליבואן בטיפולים ובעלויות

ואין יכולת ויכוח כי אין אופציות אחרות.

לדעתי בשביל לשים מזלג רגיל אחר לדוגמה פוקס או רוקשוקס יכול להיות שתזדקק למתאמים

ובטוח לנאבה חדשה.

בקיצור לדעתי לא משתלם.

דרך אגב היום בתקציב של 8500 עד 10000 אפשר למצוא אופנים טובים גם חדשים

וגם יד שנייה שיכוך מלא.

אם תגדיר מה ייעוד הרכיבה שלך ומה התקציב שלך אולי ניתן יהיה לעזור

לך בצורה יותר ספציפית.

בקשר לאופנים שנגנבו אם יש לך ביטוח תכולה יש מצב שבעזרת סוכן הביטוח שלך

תוכל לקבל חלק מהכסף על האופנים שנגנבו תבדוק את זה.

חפש גם את האופנים שלך באתר יד 2 או באתרים של מכירה של יד שנייה.

כי הרבה פעמים הגנבים מנסים למכור את האופנים הגנובים.

בהצלחה

עמיר פלד


חזרה לפורום