נושא: היא לא הכי אגרסיבית כי הוציאו תאריך: 5/6/2011 4:52:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ
כמה שלדות DH 29 אינץ´ אבל ככל הנראה היא תהיה הראשונה שמגיעה לייצור סדרתי והיא מיועדת ל-shore. אגב יש סרטון של מייק מונטגומרי עושה איתה beck-flip שאני לא מוצא כרגע, אני אחפש אותו מחר/היום
הנה סרטון של קית´ ב sea otter: http://www.pinkbike.com/news/Banshee-Prime-sea-otter-2011.html
|