טקסט הודעת פורום
| 5/6/2011 4:17:00 PM |
|
נושא: שלום תאריך: 5/6/2011 4:17:00 PM
מחבר/ת: HeLaL SHawaHNY
שלום מה נשמע ... ?
יש ליי אופניים MERIDA הוא XC לא אולמאונטן אם אתה רוצה לחליף ואני אוסיף לכה הMERIDA שלי הכלים עלוו הכול XT רק הקראנק ואם אתה לא רוצה שיכוך מלא יש ליי זנב קשיח TREK תגיב לי ביי
|
חזרה לפורום |
|
|