טקסט הודעת פורום
5/6/2011 8:36:00 PM
שבי א
כל הכבוד אבל
נושא:
כל הכבוד אבל
תאריך:
5/6/2011 8:36:00 PM
מחבר/ת:
שבי א
זו פעם ראשונה ואחרונה שאני נכנס לראות אתכם
למה אתם בלי קסדות זה ממש ממש לא חכם :mad:
חזרה לפורום