הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/7/2011 1:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  זה שם כדי
נושא: זה שם כדי תאריך: 5/7/2011 1:05:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ

לשמור על השפיצים אם השרשרת נופלת אל בין הקסטה לגלגל.

כיוון נכון של ההילוכים אמור למנוע נפילה של השרשרת לשם ולכן זה לא ממש נחוץ אבל מה אכפת לך שזה שם? זה לא מפריע לכלום.

ולא צריך לשבור את זה כדי להוציא. צריך להוציא את הקסטה ואז להוריד מהשפיצים. וכדי להוציא קסטה אתה צריך כלים מיוחדים.


חזרה לפורום