הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/7/2011 7:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  GT
נושא: GT תאריך: 5/7/2011 7:10:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

הי
באיטון מאונטיין בייק אחרון יש מבחן של GT KARAKORAM 1 מציע לך לבדוק אותם . אופניים מאוד מוצלחים . לא יקרים . מכלולים מאוד סבירים .


חזרה לפורום