טקסט הודעת פורום
5/7/2011 7:10:00 PM
ולד קוזמינסקי
GT
נושא:
GT
תאריך:
5/7/2011 7:10:00 PM
מחבר/ת:
ולד קוזמינסקי
הי
באיטון מאונטיין בייק אחרון יש מבחן של GT KARAKORAM 1 מציע לך לבדוק אותם . אופניים מאוד מוצלחים . לא יקרים . מכלולים מאוד סבירים .
חזרה לפורום