טקסט הודעת פורום
| 5/7/2011 10:12:00 PM |
|
נושא: לדעתי כדאי שתוריד את זה כי... תאריך: 5/7/2011 10:12:00 PM
מחבר/ת: גיא דגני
גם לי היה כזה ובאמצע טיול נשבר חתיכת פלסטיק קטנה שתופסת את זה על החישורים ואז זה התחיל להפריע ולקח לי קצת זמן עד ששברתי את זה (זמן מהטיול), אז לדעתי עדיף שתוריד את זה לפני שזה יפריע לך באמצע טיול.
|
חזרה לפורום |
|
|