טקסט הודעת פורום
| 5/8/2011 1:47:00 AM |
|
נושא: תראה, תשמע תאריך: 5/8/2011 1:47:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ
לדעתי החלק הזה הוא לא עד כדי כך חשוב שיש למה להתייחס אליו.
אם מפריע אז להוריד. זה לא מסובך ולשבור אותו ייקח יותר זמן מלהוריד עם כלים של פתיחת קסטה.
|
חזרה לפורום |
|
|