נושא: הזוגות חדשים תאריך: 5/9/2011 12:36:00 PM
מחבר/ת: moshe b
1. פשוט הכידון של הדגם הקטן מין כידון ישר (ללא הזוית) ובצבע ניקל. הכידון של הדגם הגדול בצבע שחור (ונראה הרבה יותר יפה. 2. עוד שאלה. מערכת ההילוכים על הכידון כתוב shimano v - brake ועל המערכת בגלגל האחורי כתוב shimano - sis index שאלתי האם לא אמור להיות כתוב "איזי פאוור" תודה לתשובות המומחים
|