נושא: העברת אופניים לחו"ל תאריך: 5/10/2011 11:11:00 AM
מחבר/ת: inbar
שלום לכולם, יש לי אופניים מתקפלים שאיתם אני רוצה לטוס לארופה. האים משהו יודע איך אני יכולה להעביר אותם במינימום בעיות, כסף וזמן? או לחילופין אם אני מעבירה אותם בתיק שמיועד למתקפלים ומתייחסת לזה כאל מטען רגיל, האים יעשו לי בעיות? אשמח לעצה מבעלי ניסיון, תודה
|