הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2011 8:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  רק תסביר לי איפה ראית שכתבתי שהם לא מתאימות לשטח??
נושא: רק תסביר לי איפה ראית שכתבתי שהם לא מתאימות לשטח?? תאריך: 5/10/2011 8:49:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל

לגבי המחירים מקבל וגם לגבי ההתקנה בחנות עליה דיבר איתן, אבל למה הבנת שאני טוען שהם לא מתאימות לשטח?
כתבתי שאם עיקר הנסיעות הם בעיר, פנימית עם חומר לרוב יותר זולה מערכת טיובלס. ושוב כמובן שיש את הטיובלס הבייתי שזול כמו פנימית אבל לו כבר צריך מעט ניסיון.

ודרך אגב אחרי שנה של ניסיון עם פנימיות עם חומר בשטח שעבדו יפה מאוד אני עדיין מעדיף טיובלס (ואצלי הוא UST מלא = צמיג + חישוק).

חג עצמאות שמח
דני
BCR


חזרה לפורום