טקסט הודעת פורום
5/11/2011 1:37:00 PM
שרון לנדאו
אופני PIVOT
נושא:
אופני PIVOT
תאריך:
5/11/2011 1:37:00 PM
מחבר/ת:
שרון לנדאו
שלום לכם..
רצתי לדעת מה דעתכם אל אופני PIVOT Mach 4
יש מישהו שרוכב אל זה קיים מידה 26 אינטש ולא 29 ..
תודה שרון
חזרה לפורום