נושא: אני לא מכיר אישית אבל... תאריך: 5/11/2011 6:20:00 PM
מחבר/ת: יוס י
הנה מבחן שנערך לדגם ב bikezone http://www.bikezone.co.il/%D7%94%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99-xc-%D7%9E%D7%A8%D7%AA%D7%95%D7%9F-pivot-mach-4.html
קרא את הסיכום ותבדוק אם פרופיל הרוכב שהם מתארים שם מתאים לך.
|