הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2011 7:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף עם תוכן  רוכב חדש מבקש המלצה
נושא: רוכב חדש מבקש המלצה תאריך: 5/11/2011 7:34:00 PM
מחבר/ת: אסף


שלום חברים
רציתי לדעת מה דעתכם על המיפרט הבא :

שילדת specialzed xc 2007
מעביר קידמי ואחורי של xt
שיפטרים xt
בלמים 3avid juicy
בולם קדמי אויר של מניטו

מה חושבים על המיפרט ? באיזה מחיר אפשר להשיג ?



חזרה לפורום