טקסט הודעת פורום
| 5/11/2011 7:34:00 PM |
|
נושא: רוכב חדש מבקש המלצה תאריך: 5/11/2011 7:34:00 PM
מחבר/ת: אסף
שלום חברים רציתי לדעת מה דעתכם על המיפרט הבא :
שילדת specialzed xc 2007 מעביר קידמי ואחורי של xt שיפטרים xt בלמים 3avid juicy בולם קדמי אויר של מניטו
מה חושבים על המיפרט ? באיזה מחיר אפשר להשיג ?
|
חזרה לפורום |
|
|