טקסט הודעת פורום
5/12/2011 7:16:00 AM
נירו ר
האמת ששכחתי שהוא שם. מקסימום עם פלייר נשבור אותו
נושא:
האמת ששכחתי שהוא שם. מקסימום עם פלייר נשבור אותו
תאריך:
5/12/2011 7:16:00 AM
מחבר/ת:
נירו ר
אבל רק אם הוא יפריע לי
חזרה לפורום