טקסט הודעת פורום
5/12/2011 5:26:00 PM
גבי שחור
תכנת ניווט לבלאקברי
נושא:
תכנת ניווט לבלאקברי
תאריך:
5/12/2011 5:26:00 PM
מחבר/ת:
גבי שחור
האם מישהו מכיר תכנת ניווט שבילים טובה לבלאקברי (כזו שאפשר גם להוריד אחרי כן למחשב ולראות את המסלול וכד´)
תודה,
גבי
חזרה לפורום