טקסט הודעת פורום
5/12/2011 10:56:00 PM
גבי שחור
ניווט לבלאקברי
נושא:
ניווט לבלאקברי
תאריך:
5/12/2011 10:56:00 PM
מחבר/ת:
גבי שחור
ערן תודה,
היכן ניתן למצא את התוכנות האלה, האם התוכנות ניתנות להורדה באתר של בלקברי או במקום אחר? האם זה בתשלום?
תודה, גבי
חזרה לפורום