נושא: מנעול מומלץ מנסיון... תאריך: 5/13/2011 8:51:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה
השתמשתי במשך 4 שנים במנעול של TREK. זה דגם שנקרא קריפטונייט. עלותו בין 100 ל150 שח. היתרון שלו מעבר להיותו גמיש, קל וארוך (מתאים לקשירת 2 הגלגלים), הוא שאי אפשר לחתוך אותו בקטר אלא רק בדיסק, והצילינדר שלו ממש טוב. מומלץ בחום
המנעול של מגנום הוא בדיחה, והוא מיועד לאיזורים ידידותיים בלבד...
אותו מנעול בדיוק מיוצר ע"י חברה בשם KRIPTONITE אבל לא מצאתי אותו למכירה בארץ. http://www.kryptonitelock.com/OutletProducts/Products/ProductDetail.aspx?cid=1001&scid=1001&pid=1185
אם אתה לא צריך מנעול נישא, אתה יכול להשתמש בשני מנעולים כבדים וקצרים של אופנועים.
וביטוח גם עוזר במקרה ש...
|