הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/13/2011 8:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  מנעול מומלץ מנסיון...
נושא: מנעול מומלץ מנסיון... תאריך: 5/13/2011 8:51:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה

השתמשתי במשך 4 שנים במנעול של TREK. זה דגם שנקרא קריפטונייט. עלותו בין 100 ל150 שח.
היתרון שלו מעבר להיותו גמיש, קל וארוך (מתאים לקשירת 2 הגלגלים), הוא שאי אפשר לחתוך אותו בקטר אלא רק בדיסק, והצילינדר שלו ממש טוב.
מומלץ בחום

המנעול של מגנום הוא בדיחה, והוא מיועד לאיזורים ידידותיים בלבד...

אותו מנעול בדיוק מיוצר ע"י חברה בשם KRIPTONITE אבל לא מצאתי אותו למכירה בארץ. http://www.kryptonitelock.com/OutletProducts/Products/ProductDetail.aspx?cid=1001&scid=1001&pid=1185

אם אתה לא צריך מנעול נישא, אתה יכול להשתמש בשני מנעולים כבדים וקצרים של אופנועים.

וביטוח גם עוזר במקרה ש...


חזרה לפורום