טקסט הודעת פורום
| 5/13/2011 2:11:00 PM |
|
נושא: המלצה על מיגון תאריך: 5/13/2011 2:11:00 PM
מחבר/ת: גל אוחיון
אני רוכב מזה כבר שנתיים רק עם קסדה וביגוד רכיבה חשבתי לקנות מיגון ברכיים ומרפקים ,אבל לא יודע איזה למישהו יש המלצה על מיגון בסביבות ה200 לכל חלק
|
חזרה לפורום |
|
|