טקסט הודעת פורום
| 5/13/2011 3:00:00 PM |
|
נושא: תלוי תאריך: 5/13/2011 3:00:00 PM
מחבר/ת: חיליק צור
מאוד תלוי מה חשוב לך יותר במגני ברכיים יש מגן ברך בלבד ויש מגן ברך ושוק. מגן ברך לבד פחות מגביל ויותר נוח בדר"כ. אני אישית רוכב עם מיגון ברך/שוק ומרפקים של 661 race
|
חזרה לפורום |
|
|