נושא: אופני כניסה תאריך: 5/13/2011 3:27:00 PM
מחבר/ת: David Ki
אני גר באיזור ירושלים והתחלתי להתעניין ברכיבה בעקבות כניסה של חברים לתחום. אני מחפש אופניי XC עם אפשרות לtrail רך מאוד (שיעברו מכשולים, ויסחבו סינגלים טכניים בין השאר אבל אני לא מחפש קפיצות או משהו בסגנון). אני מחפש באפשרויות של היד שנייה וטובע באופציות, התחלתי להעלות אופציות אבל באמת שהתחום מאוד רחב. ראשית, הייתי רוצה לשמע המלצות לדגמים וסוגים. אישית הייתי מעדיף שיכוך מלא ומוכן להשקיע עד ה-3000~ שקל באופניים יד שנייה. שנית, אם יש לכם אופניים שאתם רוצים למכור והם מתאימים תכתבו את זה בפורום אם הצעת מחיר (השוק כבר יחווה דעתו) והייתי שמח לקפוץ עם חבר עוד השבת ולבדוק.
0578130824
שבת שלום!
|