הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/13/2011 10:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידו עם תוכן  מס´ שאלות למומחים כאן
נושא: מס´ שאלות למומחים כאן תאריך: 5/13/2011 10:13:00 PM
מחבר/ת: עידו

אני מעוניין לרכוש אופניים כדי להגיע לעבודה ולחזור (2.7 ק"מ לכל כיוון), בדקתי קצת מדריכי קנייה ואני מבולבל.
האם אני צריך אופניים עם בולם קידמי? מרכזי? בלי בולמים? הנסיעה לעבודה היא על אספלט. אבל אני ירצה מתישהו גם לרכב מידיי פעם בשטח.
איזה מידת אופניים צריך באינצ´? אני בן 29, כבר לא קטנטן
האם צריך צמיגים חלקים slick או עם קוביות? מידת צמיגים?
איזה מערכת הילוכים תספיק לי?
האם צריך מושב עם שקע עמוק? או שזה לא קריטי?
איזה דגם מומלץ? TREK, Gary Fisher, Schwinn, Giant, Scott, Marin
אני לא צריך משהו חדש, גם משומש יספיק
התקציב שלי הוא עד 1500

מתנצל מראש על הים שאלות, אבל נראה שהפורום הזה זה התשובה שלי
המון תודה
עידו






חזרה לפורום