נושא: שאלות לגבי מושגים בסיסיים תאריך: 5/14/2011 1:38:00 PM
מחבר/ת: אסף כהן
שלום חברים , הייתי רוצה לשאול מספר שאלות בסיסיות 1.מה הכוונה שאומרים אופניי 3.5 אינץ 5 אינץ וכו ? 2.מה ההבדן בין אופני 26" ל29"? 3.לגבי בולמים . מהלך של אינץ או 120 מ"מ מה הכוונה ואיזה הכי עדיף לרכיבת xc? 4.איך מבדילים בין רמת החלקים . לדוגמא מעביר xt או xtr?
תודה לעונים
|