הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2011 10:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלומי פיניה עם תוכן  רכישת giant trance x2 2009 מיד שניה
נושא: רכישת giant trance x2 2009 מיד שניה  תאריך: 5/15/2011 10:25:00 PM
מחבר/ת: שלומי פיניה

בעצתו של עמיר פלד (מגיב יקר ) אני לפני קנייה של giant trance x2 שנת 2009 מיד שניה ( נמצאות שנה וחצי אצל אותו רוכב ) ומעוניין בחוות דעת :
המזלג שודרג לFOX TALAS 100-140 ( עבר טיפול לפני מס חודשים ) והאחורי ל FOX RP23.מעביר אחורי SLX ,קדמי SRAM X7 שיפטרים SLX .
התרשמתי מאוד מהרכיבה עליהם , גמישות, נוחות ומגיבות מהר .
יש רעש של מתיחה ונקישה קלה כאשר אני לוחץ על הברקס הקדמי ולדעתי זה כתוצאה מרפידות גמורות - אלא אם מישהו חושב אחרת אשמח לדעת ...

מה דעתכם ?




חזרה לפורום