נושא: רכישת giant trance x2 2009 מיד שניה תאריך: 5/15/2011 10:25:00 PM
מחבר/ת: שלומי פיניה
בעצתו של עמיר פלד (מגיב יקר ) אני לפני קנייה של giant trance x2 שנת 2009 מיד שניה ( נמצאות שנה וחצי אצל אותו רוכב ) ומעוניין בחוות דעת : המזלג שודרג לFOX TALAS 100-140 ( עבר טיפול לפני מס חודשים ) והאחורי ל FOX RP23.מעביר אחורי SLX ,קדמי SRAM X7 שיפטרים SLX . התרשמתי מאוד מהרכיבה עליהם , גמישות, נוחות ומגיבות מהר . יש רעש של מתיחה ונקישה קלה כאשר אני לוחץ על הברקס הקדמי ולדעתי זה כתוצאה מרפידות גמורות - אלא אם מישהו חושב אחרת אשמח לדעת ...
מה דעתכם ?
|