הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2011 10:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אישית אוהב את המגינים של רוקגארדן
נושא: אישית אוהב את המגינים של רוקגארדן תאריך: 5/15/2011 10:34:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

נוחים, לא זזים - והדגם היותר אגרסיבי, שבו אני משתמש, גם נוח יחסית לדיווש. מגיני הרגליים אצלי כבר מעל שלוש שנים, וכנראה שבקרוב אצטרך להחליף את הרצועות - אבל מלבד זה הם כמו חדשים (ועוברים כביסה מדי שבוע-שבועיים).

גם מגינים של MAG היו לי נוחים.

ויש רבים אחרים.

כמו כל דבר שצמוד לגוף, אני ממליץ ללכת ולנסות. יש לא מעט שמות טובים בשוק, אבל מה שחשוב הוא הנוחות על הגוף + שלא יזוז בדיווש (או גרוע מזה - בנפילה) + שלא יפריע יותר מדי לתנועות הגוף בעת רכיבה.
גם לא בטוח שמה שנוח לאחד, יהיה נוח גם לאחר (אלא אם כן מבנה הגוף שלהם זהה).
אני עשיתי סיבוב לא קטן בחנויות שונות, ובחרתי על פי הפרמטרים שציינתי למעלה.

בהצלחה


חזרה לפורום