הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2011 10:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שני דברים...
נושא: שני דברים... תאריך: 5/16/2011 10:37:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

ראשית, חבל שהשתכנעת לוותר על רכיבה מחוברת עוד לפני שניסית. זה משהו שונה לחלוטין, ואני רוכב גם רכיבות מאוד אגרסיביות מחובר. בודאי XC/טרייל. אחרי שתתרגל יהיה לך קשה לחזור אחורה...
אפשר לשאול איך שיכנעו אותך לוותר על זה?

שנית, אם כבר פלאטים - אז בהחלט נעליים טובות. נכון שהטובות ביותר יקרות, אבל זה הקשר שלך עם האופניים.
אז כן, צריך נעל עם סוליה ממש רכה.

הקרוקס באמת רכים מאוד, ולכן השפיצים ננעצים היטב. לא הייתי ממליץ לרכוב איתם באופן קבוע משום שהאחיזה שלהם ברגל לא טובה, והם גם לא מספקים הגנה. לא יודע איזה נעל ניו-באלאנס יש לך, אבל יש להם דגמים רבים ושונים מאוד זה מזה, ולחלק לא מבוטל מהם סוליות קשות מכדי להיאחז בשפיצים.


חזרה לפורום