הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2011 12:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי שי עם תוכן  רעשים
נושא: רעשים תאריך: 5/16/2011 12:28:00 PM
מחבר/ת: שי שי

אכן קשה לשמוע רעשים בהתכתבות.
בכל אופן, הרעש "טיק" מופיע רק כאשר אני רוכב על האופניים.
אינו מופיע כאשר הן הפוכות.
תודה בכל אופן


חזרה לפורום