טקסט הודעת פורום
5/16/2011 12:28:00 PM
שי שי
רעשים
נושא:
רעשים
תאריך:
5/16/2011 12:28:00 PM
מחבר/ת:
שי שי
אכן קשה לשמוע רעשים בהתכתבות.
בכל אופן, הרעש "טיק" מופיע רק כאשר אני רוכב על האופניים.
אינו מופיע כאשר הן הפוכות.
תודה בכל אופן
חזרה לפורום