נושא: אופני 29 אינטש שיכוך מלא - האם זה טוב ולמה תאריך: 5/16/2011 2:57:00 PM
מחבר/ת: רן לזר
שלום לרוכבים - אני רוכב מזה כשנה על ספשיליזד הארד רוק 29 אינטש כאשר לפני כן רכבתי על מספר זוגות של אופני כניסה 26´´. מכיוון שאני בחור גדול ( 1.91 מ, על כ 100 ק"ג) אני מוצא את אופני ה 29 נוחים מאוד אך מסורבלים מה בסינגלים טכניים גדם לאחר שיפורים כמו שידרוג הילוכים , קיצור סטם וכו´ . אני מתכנן להחליף את אופני בקרוב מכיוון שאני מרגיש שיכולת הרכיבה שלי "גדולה" על האופנים, ושוקל להחליף לאופני שיכוך מלא ראשונים. האם כדאי לרכוש אופני שיכוך מלא 29 או 26 ? מישהו מכם , הרוכבים יכול לתת סקירה של יתרונות מול חסרונות ?
|