נושא: עידו תאריך: 5/16/2011 5:41:00 PM
מחבר/ת: איל ארז
מידת האופניים אינה תלויה בגיל- אלא בגובה. האופניים בכל מקרה יהיו עם גלגלי 26 אינץ. השאלה היא מה גובהך כדי להתאים לך גודל שילדה. תסתפק בבולם קידמי בלבד, וכל דגם כניסה של החברות שציינת יהיה מצויין בשבילך ויעמוד בתקציב של יד2.(עזוב בצד רק את השווין). אוכף ומערכות הילוכים דומים בכל אופני הכניסה. אין לך מה להתעסק עם זה בשלב הזה. צמיגים יגיעו קרוב לוודאי כצמיגי שטח. אם אתה באמת חושב "לנשנש" מדי פעם בשטח, אז עדיף שתשאירם.צמיגים חלקים מתגלגלים טוב יותר ודורשים פחות אנרגיה לסובבם, אבל מספיק פעם אחת שתצטרך אחיזה, והם לא יהיו שם, כדי שיכאב לך מאוד.....בטיחות לפני הכל.
ושוב- תקפיד ואל תתפשר על גודל השילדה. אם תאמר מה הגובה שלך, אפשר יהיה לכוון אותך טוב יותר בהצלחה איל
|