הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2011 9:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  לא ניתן
נושא: לא ניתן תאריך: 5/16/2011 9:10:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

מעבירים ושיפטרים של SRAM עובדים ביחסי העברה של 1:1 (X5, X7, X9, X0)

כל המעבירים האחוריים והשיפטרים הימניים של שימאנו עובדים ביחסי העברה של 2:1 ולכן לא ניתן לשלב בין החברות במקרה של מעביר אחורי/שיפטר ימני

מאחר ומעביר קדמי של שימאנו ושיפטר שמאלי עובדים ביחס העברה של 1:1 אז רק השיפטר השמאלי של SRAM יתאים לקומבינה שאתה מתכנן.

אגב, ישנם שיפטרים של SRAM שמתוכננים לעבוד שם שימאנו - מדגם ATTACK (אבל אין שיפטרים של שימאנו שמתאימים למעבירים של SRAM).


חזרה לפורום