נושא: לא ניתן תאריך: 5/16/2011 9:10:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
מעבירים ושיפטרים של SRAM עובדים ביחסי העברה של 1:1 (X5, X7, X9, X0)
כל המעבירים האחוריים והשיפטרים הימניים של שימאנו עובדים ביחסי העברה של 2:1 ולכן לא ניתן לשלב בין החברות במקרה של מעביר אחורי/שיפטר ימני
מאחר ומעביר קדמי של שימאנו ושיפטר שמאלי עובדים ביחס העברה של 1:1 אז רק השיפטר השמאלי של SRAM יתאים לקומבינה שאתה מתכנן.
אגב, ישנם שיפטרים של SRAM שמתוכננים לעבוד שם שימאנו - מדגם ATTACK (אבל אין שיפטרים של שימאנו שמתאימים למעבירים של SRAM).
|