הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2011 11:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  המידה לא אחידה לכל יצרני האופניים
נושא: המידה לא אחידה לכל יצרני האופניים תאריך: 5/16/2011 11:05:00 PM
מחבר/ת: יוס י

לדעתי, ברוב המקרים תוכל להסתפק ב XL ובשלדות מסויימות אפילו ב L (יטי למשל)

לגבי SRAM (כך מאייתים את זה) הסר דאגה מליבך. זהו תאגיד ענק שכולל בתוכו את בולמי ROCKSHOX, חלקי TRUVATIVE ובלמי AVID - כולם מוצרים מעולים. כמו כן, תכנון המעביר החדשני שלהם אילץ את שימאנו "להתקפל" ולאמץ את אותה שיטת העברה. רק שים לב, כמו בשימאנו, גם בSRAM יש מספר רמות שונות והמחיר בהתאם




חזרה לפורום