נושא: לא הייתי נוגע עם מקל תאריך: 5/17/2011 9:01:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ראשית, למה מידות שונות לשני הדגמים? שנית, לא נראה לך מוזר ששני דגמים שונים מגיעים עם אותה שלדה? שלישית, למה יש הפרש כל כך גדול בין המחיר הרשום למחיר שאתה משלם?
המידה שלך צריכה להיות M ברוב המקרים, יתכנו מקרים שאפילו S יתאים לך.
רק על פי התמונות והמפרטים, לא הייתי מתקרב לאופניים האלה, אפילו בחצי מהמחיר שהוצע לך. לך לחנות אחרת, ותמשיך לחפש.
|