הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/17/2011 10:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רן לזר עם תוכן  לגבי הדגם הספציפי
נושא: לגבי הדגם הספציפי תאריך: 5/17/2011 10:15:00 AM
מחבר/ת: רן לזר

מיכאל שלום

אני רוכב מזה כ שנה על SPECIALIZED הארדרוק 29 אינטש במידה 21, קיימת גם מידת 23 (XXL) אך היא מיועדת לאנשים גבוהים במיוחד - אני בגובה 1.91 ובמשקל של בערך 100 והאופנים מתאימים למידתי - ניתן להתייעץ גם בלוח המידות שנמצא בחנות.

הבעייה עם דגם XXL לגבוה שלנו הוא מרווח הרמה-ביצים , שמניסיוני דחוק מעט גם במידת ה XL ועל כן אם אשכיך יקרים לליבך בדוק מרווח זה היטב

בהצלחה


חזרה לפורום