טקסט הודעת פורום
| 5/17/2011 10:18:00 AM |
|
נושא: תודה על הסקירה , בינתיים נישאר בז"ק תאריך: 5/17/2011 10:18:00 AM
מחבר/ת: רן לזר
לאחר סיבוב בחשמונאים החלטי להישאר עם האופניים שלי - אולי להתקין בולם טוב
ולהמשיך לשייף את טכניקת הרכיבה עליהם
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|