הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2011 2:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אולי אני מפספס משהו...
נושא: אולי אני מפספס משהו... תאריך: 5/18/2011 2:17:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

HR זה ראשי תבות של הרד רוק...
צריך להיות שם של תת דגם. אני לא שוחה בדגמים של ספשלייזד בשנים האחרונות, אבל אם זכרוני לא מטעה אותי, יש לכל אחד שם.

בגדול זו סדרה ברמת כניסה, וההבדלים אינם גדולים - חלק מהדגמים מיועדים במובהק לXC, בעוד שאחרים נוטים מעט לרכיבה אגרסיבית. כאמור, לא הבדלים קיצוניים.


חזרה לפורום