טקסט הודעת פורום
| 5/18/2011 6:05:00 AM |
|
נושא: תקלה במעביר הקידמי תאריך: 5/18/2011 6:05:00 AM
מחבר/ת: שאול רייפן
שלום
במהלך הרכיבה המעביר הקידמי לא עובר לגלגל השיניים הקטן. ניתן להעביר רק מהלך אחד. (מהגלגל האמצעי לגדול)
רגע לפני שאני לוקח אותם לתיקון, האם זה שאלה של כיוון או משהו התקלקל?
תודה שאול
|
חזרה לפורום |
|
|